1421

Jag vill inte lägga ut hela mitt liv på internet. Men jag måste få prata ut mig. Så detta kanske verkar olågiskt för de flesta av er: Jag är så rädd. Men på ett bra sätt. Men jag vet inte om jag är redo för sånt än. Men.. jag vill ju det så mycket. Just DEN personen. Det är precis så man ska vara. herrejisses.. detta kan vara farligt.


så nu fick jag ut det..

Helgen har varit jättelyckad. Fredag var det Rockbaren för att hejja på Johan som jobbat utomlands i 6 månader. Va asnajs. Hem i vettig tid. Dock inte lika mycket sömn ändå. Sen var det lugna puckar hela lördagsdagen. Tills jag vid 8 slängde på lite fräscha kläder och nytt smink för att gå ner på Diamond Dogs och se bästaste bandet, Maeryl, spela en dundershow!. Så var det cider och öl hela kvällen. Det är där pirret kommer. Men somsagt.. jag vill inte lägga ut det på internet. Men men.. Ni närmsta vet. (några iaf).Sen var det hem vid 2 för att vina lite mer med Linda och Lisa som redan var hemma. Sen vid 6 var kvällen slut och vi alla tre somnade som stenar :)

Idag har jag bara tagit det lugnt och gjort sånna typiska söndagssysslor som att tvätta och städa lite osv.

Jag kom just på hur skönt det är att jag varken var bakis igår eller idag.. tjohej!

Nu ska jag bädda ner min nyduschade kropp i mina nytvättade sängkläder. Hurra för renlighet :)

Tjingeling!

All I want for christmas is you!

Kommentarer
Postat av: Mali(SA)li

Vi måste nog prata lite du och jag, haha, nervös jag med, för samma anlednign som dig tror jag:P pussa

2009-11-09 @ 12:26:50








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0