1427

Det var en lång lördag. En lång lång lång lördag.
Suck.. Det var då självaste...

Jag började med att stiga upp vid 9 för att klä på mig och åka och flytta grejer åt min vän som flyttade till Majorna. Det var kånk och slit med sedan belöning med god mat. Efter det var det hem och ta det lugnt några timmar. Sen ner i duschen och tvätta sig ren och fräsch. För att åka ner till Adas för några cider och lite dans.
På vagnen ner mot adas får jag ett skummt sms av min bror. Och helt plötsligt får jag veta att mamma och hennes man ska skillja sig efter ett väldigt stort bråk.
Jag är helt chockad och kan inte riktigt fatta det. Men mest av allt är jag orolig för min älskade mamma. Jag vet att hon kommer klara det men det blir en jobbig resa. Och det är egentligen det sista hon både behöver och förtjänar. Å nej.. Detta förtjänar hon inte.

Efter kvällen bar det hem vid 4 tiden var vi hemma och vid halv 6 somnade vi.. puh.. Vaknade igen vid 12 tiden imorse.. tog det för det mesta lugnt och sen var det ner till Netto och köpa hem lite gott. Det blev tonfiskröra med pasta.. ååh så gott det var.. Och nu är det bara att titta på vänner och försöka ladda mentalt för en skol vecka..

Ser hemskt mycket fram emot Torsdagen då jag ska gå på premiären av New Moon den andra filmen i The Twilight Saga :)

Nåväl.. Satte mig vid datorn för att jag egentligen inte kan hålla uppe mina ögonlock.. Det är fortfarande lite för tidigt att somna.. Men.. jag kommer säkerligen slocka redan vid 8 tiden :)

Nåväl...

Nää nu får jag skvätta lite kallt vatten i ansiktet och kanske sitta upp istället för att ligga ner när jag tittar på tv.

Tjing..

(all my thought go out for you mother Älskar dig förevigt)

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0