1381

Idag blev bagerilektionen utbytt mot en föreläsning av brandmän. Det var faktiskt intressant.. Och så är ju brandmän alltid fina att kolla på :). Sedan fick vi prova på att släcka eld med co2 släckare. Sköjj.. Men det var så kallt ute så vi stod alla och huttrade. Sen bar det hem för att städa och greja mer.. förbereda lite till med festen. Sen städa kattlådan. Desinfektera den och även vattenfontänen till kattisarna :).

Nu ska jag snart ta något att käka.. och sen klura på om jag kan göra något mer iordning för imorgon...

Idag berättade dom att vi skulle gå längre i skolan pg.a inställningen av bagerilektionen. Men jag har planerat hela fredagen för att jag slutar kl 12:30 och nu säger dom 14:00. Så jag ska helt enkelt säga till Anna-Lena att jag inte kan vara kvar så länge.

Men men.. off I go!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0