1384

Idag är det en ny vecka.
Jag ska skärpa mig med närvaron i skolan. Kan inte hålla på och vara sjuk såhär ofta. Nu ska jag ta i i slutspurten innan vi går ut på praktik på Tintomara. för att sedan praktisera på Fiskekrogen på lilla torg. Ihk..

Nåväl..

Gick upp för tidigt men jag vaknade alldeles utvilad och kunde inte sova mer. Så jag tog mig en dusch och sådär och nu är det 1½ timma kvar tills jag börjar... Segt...
Inatt var det segt att sova ensam.

Jag längtar till Onsdag. För då har jag och Lisa "våran dag" som vi har gjort det till nu. Varje onsdag går ett program på 1:an som heter den Stora resan. Och det tyckte vi var intressant. Men grejen var att såååå bra var det inte.. Det var bara hela mysfaktorn att sitta där och mysa med Lisa och drömma bort om hur anorlunda världen ser ut på vissa ställen.  Så vi bestämmde att Onsdagar är våra dagar :) Myspys :)

Uppdatering om trappuppgången. Den har blivit moppad 9 gånger och det är fortfarande vitt över hela golvet. Jag vet inte vad jag ska ta mig till... Det kostar 10.000kr att anlita en firma att sanera skiten. Det har jag knappast råd med... Jag och Lisa kom på att vi skulle inte moppat för första början.. Vi skulle sopat eller dammsugat upp det. Men nu sitter det verkligen fast.... SUCK!..

Kommentarer
Postat av: sanna

Tror att det kan gå på hemförsäkringen?, ni borde kolla upp det, efter som den täcker olyckor i och utanför hemmet<3

2009-10-07 @ 19:10:35
Postat av: MISSEXTRA

Vad ska du göra i helgen då?:)

2009-10-17 @ 13:28:23
URL: http://missextra.se








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0