1387

Godmorgon...
Nu ska jag röra mig mot skolan för att ha ett prov i Personlig hygien och mikrobiologi. Jag ser inte fram emot det alls. Men måste man, så måste man.

Jag förstår inte varför alla mina nätter ska bestå av sånna jobbiga oändlig drömmar. Som ger en huvudvärk. Alltså sådana som. Spelar om, och om sig flera gånger. Det är som om jag försöker säga mig själv något.
Men vad?

Nää.. Idag är jag skolful. Orkade varken sminka mig eller ha på mig vettiga kläder. Så det är mjukisbyxor och stora tjocka collegetröjan som är på. Och conversen ska på sen.
Segis dag.

Imorgon lutar det eventuellt till att Sannasnutt kommer hit så ska jag hjälpa henne med sin bloggdesign. Så ska vi sedan pimpla lite vin och helt oplanerat se vart kvällen för oss :)


Just nu sitter jag och överväger att ha en Halloweenfest här hemma. För vännerna.. Obs. inte vänners vänner. Inga mer brandsläckeincidenter här inte. Nej nej..
Men det låter som en kul idé för jag har inget annat inbokat eller så. Och.. Vad vore inte bäst än att ha sina vänner hemma, utklädda och partysugna :)

Nää. nu måste jag röra mig mot skolan.
Tjofräs

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0