1388

I skrivande stund är klockan exakt 22:09. Det är snart fredag. Och fredag betyder vad?
Jo en lycklig Madde :) För då ska jag och Anneli (nyfunnen härlig vän i klassen) dra hem till Linkan och festa järnet. Det är alltid roligt hos Linkan, Alltid. Jag har fan aldrig någonsin haft en tråkig stund hemma hos honom. Och det är fan sant.
Så imorgon lär, enligt statistiken, bli en riktigt rolig kväll.

Nåväl imorgon börjar vi jobba i Tintomara, skolans egna restaurang. Ska bli roligt och spännande att få köra riktigt produktion av mat :) Men lite smånervös är man självklart.
Efter skoldagen vid 4 drar jag och Anneli till Systemet och sen till Focus för att köpa kattmat och cigg. Sen hem, duscha och fixa oss riktigt snygga... som alltid ;-)

Nä nu ska jag plocka fram något fint till imorgon. Och sen blir det att titta på ett avsnitt av L Word. För att sedan sova.. Eller ska jag se på Dexter.... hmm... tuff call... det får jag fundera på..


nåväl.. Natti natt :)

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0