1397

Dagen blev bättre ändå. Men väntar fortfarande på en ursäkt.. Men nej nej.. inte ett ord.
Istället begravde jag mig i ett projekt.
Efter skolan åkte jag till Färgkällan och köpte massa färg. Lavendel och mörkare lavendel. Samt lite andra redskap. Nu jädrar ska hallen komma i ordning. Började spackla redan idag. har spacklat lite mindre än en 4:e del. Och även provat den ljusa lavendelfärgen. Det kommer bli fiiiinfint :) Iallafall bättre än nu. För nu ser det ut som en jädra knarkarkvart i hallen. Halvt avrivna tapeter i olika färger och avskrapad färg på dörrarna. Det var kul när jag berättade för Hanna i färgkällan att min lilla hall på 2 gånger 3 meter innehåller 6 olika dörrar. En till garderoben, en till toaletten, en till köket, en till trappuppgången, en till mitt sovrum och en till Lisas sovrum. Haha.. Men en av väggarna är utan några dörrar alls. Och den ska bli mörkare lavendel. Den kommer bli sååå fin! Oiih.. spola fram tiden så jag får se!! :D
Det kommer vara i full gång varje dag nu denna veckan. Direkt efter skolan åker jag hem och fortsätter. På onsdag får jag eventuellt hjälp av Gullan. :)
Satsar på att få det klart till slutet av veckan.

Men nu blire först att prova den mörka lila färgen och sen vila lite..

Kommentarer
Postat av: sanna

Söt du är darling, det är 4 olika dörrar i min lilla hall, och så skriver du upp de 6 dörrar som egentligen finns, haha förvirradeste!

2009-10-19 @ 23:53:51








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0