1406

What a weeekend :) I love it!
Fredag blev riktigt najs. Det var skola. Och lektionerna är så hemskt mycket trevligare tillsammans med Rolf. (bästa läraren). Och självklart fick vi sluta tidigare.. kvart i 3 istället för 4. Så där åkte jag in till stan och mötte Lisa och Gullan. Vi gick på systemet och sen köpte jag kattsand och sen åkte jag med gullan hem till mig. För att påvägen stanna och köpa kattmat också.. (det var tungt). Sen hem och måla. Fick hjälp av gullan så nu är halva hallen klart!. Det kommer bli så grymmt. Sen ner på en snabbdusch och jag överdriver inte när jag säger att jag verkligen drog sista sminkdraget och precis då ringer Sanna och Linda på :). Perfekt tajming :) Så det var hej och skål och in i dimman tillsammans med musik, snack och roliga lekar och spel. Det var lite annat folk som tittade förbi och sa hej också.
en lyckad kväll!.
Vaknade baakis på lördagen och intalade mig själv att ikväll ska jag vila min kropp. Men nä. Hur ofta håller jag det?.... Jag fick flera samtal runt 16 tiden. Kom till adas, kom ut och ta en öl med oss, Kom igen. Nåväl.. Vid 7 pallrade jag mig upp ur sängen och körde en slapp stil med Baggy jeans och linne. Fluffade upp håret lite och knallade ut mot Göteborgs gator.
Åkte in till Adas, hade sällskap med Lisa som jobbar där. Och jag åkte dit i tanken om "några öl, sen måste jag spara pengar". Jaha... tjii fick jag, Det enda jag betalade igår var min gamla nota jag satte upp mig på förra veckan. Och mat på vägen hem. Och det vankades lyxiga drinkar. Det var säkert 6 olika lagershots, och 2 drinkar 2 cider och 3 öl. Lyckad kväll som drogs till chez amis sedan. Och sedan hem. Bra och billig kväll. :)

Nu ska jag köra igång med tvätt, tvätt av allt.. kläder, sängkläder, kockkläder heeela köret.. Nåväl..
Solong!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0