1354

woh.. Lång natt..
Först bar det av hem till Steph för förfest.
Det var bara de att det blev fest istället... vi struntade i att gå ut och hade kul hos henne istället :) Sjöng singinstar, dansa stoja och shottade speciella shots där man skulle dunka huvvet i bordet för att få ett shotglas som står på två pennor ovanför ett glas med öl att falla ner. Och sedan klunka i sig blandingen... Nasty :P

Sen vid.... 3?.. tror jag.. drog Jag, Gullan och Marcus hem till mig och spelade Sanning konsekvens. skojj värre.. var uppe till 7 på morgonen.. minnst.. haha.. sen sov jag gott.. till.. 9.. då jag gick ner och duschade... somnade till 1 igen.. sen har jag bara slappat hela dagen.
Om en stund ska Carro komma hit och sova över så hon slipper åka tillbaka till skolan i vessigebro. :)

Have a nice weekend..

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0