1364

Åh!!
Seg och trött kommer man hem efter skolan efter att ha stått 10 timmar i köket.
Men så ringer telefonen och det är min kära pappa!
Han kollar läget och sådär eftersom jag ska åka dit imorgon. Och så frågar han om jag har fått tag i en dator änn (eftersom Eddie ska ha tillbaka sin förbaskade dator i slutet av månaden). Och jag svarar nej då.
Så har snuttepappan fixat en jättebra dator till mig med Windows 7 i :D

Jag blev så jädra glad nu alltså..
Nu fattas det bara skärm och det ska ju inte vara så svårt att lösa.. Nej nej..



Åhhhhh tack pappa... tusen miljarder tack!


Tillbaka till skolan.
Idag har vi gjort. Laxpaté (åter igen godare än det låter)
Så fick vi såklart filéa laxen från början och rensa den osv. Snuskigt. Men vad gör man inte gör lite god mat :)
Potatis
Kallsåser (många olika)
Pannakotta med vit choklad
Hallongelé
Fruktsallad (övade på olika sätt att skära frukterna i former och figurer samt uppläggning)


Imorgon ska vi göra
Glass
Massa olika linsor och bönrätter (favorit ÄLSKAR LINSOR)
Inlagd gurka
Inlagda rödbetor
Pressgurka
Pastasallad
Chutney av päron eller äpplen

Nåväl...
Glada jag ska ta och lägga mig i sängen och läsa nu..

Hoppas inget eller ingen sänker mitt sköna humör nu..

Imorgon blire att ta med stora kabinväskan till skolan för 15:27 går mitt tåg från Göteborg till Malmö :) Wiho..

Natti nattiii <3

Kommentarer
Postat av: Snuttepappan

Även om jag gjorde jobbet är det Tove som ger bort sin gamla dator :)



Det blir kul att ses igen i helgen!

2009-09-18 @ 11:58:24
Postat av: Mia

Har du vägarna förbi Helsingborg finns här en skärm du kan få, dock ingen plattskärm... :)

2009-09-19 @ 19:37:38








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0