1527

Gårdagen blev kaotiskt. Men kaotiskt på ett bra sätt. Släktmiddagen var väl helt okej. Det vanliga liksom. När jag sedan skulle ta vagnen från frölunda till Stigbergstorget så var det självklart vagnfel och jag kom ingen vart. Så tillslut skjutsade snälla Gary mig till Stigberg och jag fick bli lite sen. Men väl framme och vilse i Stigbergs bowlings labyrint trappor upp och ner så hittade jag mitt sällskap och satte mig ner och drack god öl och åt god mat. Sedan var det skobyte och klotprovning. Sen körde vi på i 2 timmar och bowlade loss. Jag tror jag komm 4:a av typ 12 personer. Så det var ju helt okej. Själva födelsedagsbarnet kom sist men det är ju inte det som är huvudsaken utan huvudsaken är att man ska ha kul och det hade vi tamejfan! :)
Sedan åkte vi in till Bryggeriet och partade vidare. Tills jag mötte upp Madde och JP och åkte ner till Majorna igen för att göra Röda Sten och deras Drum'n'Bass osäkert. Och vi lyckades som få.
Och hur jag vet det är pg.a den GALNA träningsvärken jag har i hela kroppen efter allt dansande. Samt en tydlig värk i armen efter bowlingsklotssvängerier :)

Idag har det varit säng säng säng.
Eftersom jag inte somnade föräns 6 imorse så ville jag inte sova ut så länge jag egentligen borde ha gjort för då hade jag försört dygnsrytmen. Så istället gick jag upp vid halv 11 och enbart pluggat och gjort sängliggandes sysslor.
För att jag ska kunna somna bra inatt och vakna pigg imorgon då vi ska på studiebesök på Sahlgrenska för att lära oss om olika specialkoster.

Blurgh..


Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0