1488

Jo men visst. Nu mår man som man förtjänar.
Men det var totalt värt det! :)

Vi hade våran middag på Trubaduren och det var riktigt najs. Blev lite rörigt för det var första serveringen för serveringsklassen som serverade. Så man fick upprepa vad man beställt typ 3 gånger. Men maten var god och likaså sällskapet. Sedan trodde jag att vi bara skulle hem och sådär. Men det vankades vidaregång. Vi bestämmde oss för Stage Door eftersom vi har rabatt där.. 28 kr ölen är riktigt nice. Så det blev riktigt nice. Vi hade skitskojj och man fick verkligen komma ett steg närmre att lära känna fler i klassen. Några blev jättefulla och några åkte hem tidigare. Men när alla var påväg hem vid 1. Så drog jag och Annelie till Diamond Dogs. Tog en öl där sen kände vi oss faktiskt trötta och tog en taxi hem. Och somnade som stenar. Idag mår man somsagt som man förtjänar. Men det gör inget för det var en så himla rolig kväll! Verkligen. En fin klass man har faktiskt :)

Självklart gick jag inte till skolan idag. Och jag tror det är många som inte gjorde det. Men imorgon ska jag dit. Såklart. Det är ju min födelsedag imorgon :)

Idag fick jag ett tidigt grattiskort på posten med 500 kr i från min styvfars föräldrar. Dom ska jag till Forex med imorgon för att växla till Egyptiska pund :) Och imorgon ska jag köpa en flaska Midori och ett gäng cider till festen på Lördag :) Ska bli skitroligt!

Nu ska jag fortsätta kattmysa framför tv:n :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Verkar vart en rolig kväll..å återigen stort grattis på din stora dag imorgon gumman!

Japp men då säger vi vinkväll efter du är hemkommen från Egypten;)

Vem åker du dit med förresten?

2010-02-03 @ 19:26:38
URL: http://hummingbird.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0