1461

Varför får jag återkommande drömmar om att jag blir tillsammans med "honom" igen och sedan ångrar mig.. Jag fattar inte..

Just nu pågår det en separation mellan mig och min inneboende.. lite smått jobbigt. men i längden är det bra.. Allt förstördes.. och för min del så fungerar det inte längre.. spec inte nu när jag är smått instabil så kan jag inte gå runt och bli arg över småsaker som jag stör mig på i min lägenhet...

Jag har eventuellt en tjej som vill flytta in i rummet. Så det hoppas jag på.. behöver extra pengarna..
skulle jag inte hitta någon som vill bo i rummet i 8 månader så kan jag använda det som packningsstation.. Men det ska nog lösa sig..

Ett rum centralt i göteborg för 1300 i månaden är nog inte så svårt att hitta inneboende för.. vill hellst bara känna människan litengrann iallafall.. Veta att det inte är en sölmaja.. hehe..

Nåväl.. jag skulle egentligen röja på vinden.. men .. min nya bok i "Nattens hus" serien har kommit.. och jag är såå sugen på att börja läsa.. så.. det får nog bli vindsröj imorgon..

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0