1520

Har haft en riktigt bra helg.
Fredag var vi på Flames och firade folk. Sjöng karaoke och dansade loss. Riktigt trevligt. Vaknade upp inte ett dugg bakis men sjukt trött. Delvis för jag var nykter kvällen innan och ändå var uppe till 4 på morgonen. Planen för lordagen var att ligga hemma och mysa med levande ljus och mojs eftersom det var earth hour. Det blev mys och mojs på earth hour med Madde. Men sedan åkte vi ner till Sejdeln och träffade gött folk. Oliver, Annelie, Sara och Dalle var en av många man stötte på. Många man inte sett på ett bra tag var det också.
Nåja. Sen var det flum hela vägen hem och Madde fick ont i fötterna och gick barfota hem.. knäppis haha.

Men söndagen blev det mys istället. Pizza och "Walk The Line".. Riktigt trevligt.
Idag tänkte jag röja på vinden om jag får tummen ur röven. Hehe..
Och jag väntar spännt på att min tredje bok ur Vampyrens Märke ska komma hem efter jag beställt den så jag kan hoppa rakt in i en mysig läsperiod. Som Madde är i just nu. Hon sitter där på sitt rum vid läslampan och bara lusläser sin bok :) Jag vill ocksåå. Hehe..

Den 6:e börjar jag skolan igen också. Måste gå förbi min praktikplats också för att lämna läkarintygen och hämta kläderna osv.

Nu ska jag kolla klart på Vampire Diaries. Eller ja försöka iallafall. Dom står och blåserbort gruset från marken här utanför och det väsnas nått fruktansvärt!
Suck...

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0