1538

Hej!!!!!!

Jag är glad och mår bra idag.
Jag har en jättefin praktikplats på Scandic. Arbetskamraterna är jättetrevliga och arbetssysslorna är intressanta och har ett bra tempo. Jag har underbara vänner och livet leker med mig på helt rätt sätt. Det liksom kittlas.

Det enda jag somvanligt inte trivs med är singellivet, men det är ju bara varannan dag.
Madde har åkt till Kiruna i en vecka så igår natt när jag kom hem från jobbet och några öl med arbetskamraterna Ia och Linda. Så var det sjukt ensamt och jag saknade att ha någon att lägga sig brevid som redan värmt upp sängen. Men. Sen idag. strålar solen. jag ska ut på en kaffe i solen med Lisa innan jag börjar jobbet.

Jag osar lycka över att alla mina kläder äntligen sitter perfekt och vågen bara visar mindre och mindre för var vecka. tjuuhu...

Nå nu ska jag (mindre underbart) rensa kattlådan och sen platta håret. Sen blir det ut på stan.


Kommentarer
Postat av: Jennie

hej tjejen!

hur är allt med dej idag?

kram

2010-05-12 @ 15:52:38
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Linda

Ha en trevlig kväll nu snygging;)

2010-05-15 @ 16:30:19
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: handsome

grymt snygg du är... en dejt hade inte varit fel

2010-06-25 @ 14:42:22








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0