En dag på stan

Jahaja.. Då va den rundan slut :) Men lyckad.. Vi hann med massor. Sushi och handling :)
Jag hitta ett par görsnygga jeans på Carlings som tyvärr kostade 1000kr.. Men jag var tvngen.. så jag köpte dem.. men nu har jag alla kläder jag behöver :) Ska ta och rensa ikväll tror jag. är väldigt fullt i alla mina byråer och garderober... (jepp två stora byråer och en stor garderob) och ändå är det fullt...

Nåväl.. sen en tur till kondomeriet. :):) Köpte ett jättemumsigt glidmedel som smakade blåbärcheesecake :D.. ooch en liten minirabbit :D (Så här ska vi krydda till lite i sexlivet) :D:D

Sen blev det ett sött rött paraply och två hårspännen.. Nu väntar jag bara på hörlurarna sen är jag klar för denna månaden med shopping :).. (Behöver hårfärg..)

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0