Decoration och Martha Stewart

Och Eva Blixman.

Jag verklgen strävar efter ett sådant hem... fast jag hela min barndom strävat efter mörkröda väggar och ljusslingor.. visst, mysigt det med.. men..

Den friska känslan med ett ljust hem.. Jag lyckas bara inte hitta de rätta överkastet eller dem rätta gardinerna.. Och heller ej pengarna för att täppa till hålen i mina väggar.. suck.. för många för att täcka över med tavlor också...

SNÄLLA NÅGON DEKORERA MITT HEM..


eller nej.. vänta.. jag vill göra detta.. men... ge mig pengar till det... Jag vill trivas bättre i mitt hem..

och.. ja, mamma det är därför jag BER dig.. rensa bland dina saker så jag kan få lite fina grejjör.. tavlor pynt gardiner.. you know it...!!

Jaja.. Natti natti

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0