Häpp häpp



Sitter här i sängen och njuter av att bara få sitta. Har sån sjuk träningsvärk i ryggen alltså.  Idag var vi på systemet men dom mogosarna hade fortfarande inte fått in den nya Xider. Suck. Så vi gick till Coop forum och köpte lite mat och mys samt tre dassböcker och en ny pocket till mig.

Idag fick jag brev från sjukhuset om att de skulle göra en tunntarmsröntgen. De måste ha gjort fel för jag gjorde ju det nyligen. Ska ringa dem imorgon. Men jag blev arg och orolig för jag vill inte tvingas äta dom laxeringsmedlerna igen.. Och isf ska jag fråga om jag kan få köpa något annat medel för det SMAKAR HEMSKT.. jag mår så illa av att tänka på det så jag kunde inte ens äta min middag när jag fick brevet.. Så fort jag tänker på det blir jag kräkfärdig.. Men för det andra inför den röntgen måste man på plats dricka en liter av kontrastvätska. En vit sörja som smakar gamal morot och krita.. Och det är också så illa att man får kväljningar när man tänker på det.. Usch ne..
Ja har praktiskt taget insett att magproblemen kan vara psykiska bara för min jobbiga bakgrund. Såå.. det är inte mkt att göra.. så jag funderar på att lägga ner utredningen.

Jaja.. Vi har bokat biljetter till "Jiddra inte med Zohan" nu.  som vi ska se på fredag på våran ettårsdag. kl 15.30. Efterdet blir det restaurang..

Sen har jag räknat lite sparpengar och det blev 13.000 samanlagt.. så jag klarar mig nog :).. -1.600 kr på reparationen av min älskade telefon som kommer om 5 dagar :D

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0