Näsvinge

Imorgon bär det av. Då rycker jag med mig Catta och så går vi till Ed! Och jag ska pierca min näsvinge. Efterlängtat :)..
Ska bli spännande. Blir antagligen en snabb till i örat då.. Bara för att jag ska hamna på ett jämt tiotal i alla mina piercingar :) ( ränkar med öronen med)

Alla mina Percingar
  • 4 st vanliga i öronen,
  • + en till som är uttjöjd till 9 millimeter.
  • En labrett ( Läppen)
  • En i tungan
  • och en i bröstvårtan.
Kommande
  • Näsvingen
  • Örat
Där blir listan kort. Egentligen vill jag mer. Men.eftersom det inte är min sambos grej det där med piercingar och sånt så... Får jag dra ner på det för hans skull.
Sen kommer ju tatueringen såklart.. Men jag har svårt att hitta ett mönster jag vill ha. Jag vet att det ska vara med färgglada stjärnor. Men inte hur... Har bett Elin om hjälp och hon kanske kan innom en framtid. Hon har nog rätt mycket att göra. Inte konstigt så duktig som hon är :)

Jaja nu är det dags för någon film och sedan sovdags..

Natti nattii

Kommentarer
Postat av: Felicia.A

Jag vill också ta en i näsan :)

Fasst min mamma säger att jag ska vänta i ett år.. :/

2011-05-21 @ 11:08:15
URL: http://feliiciia.bloggplatsen.se








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0