Godkväll

En trevlig dag med shopping för Eddie. Lite kläder och så åt han. Och sedan mys mega mys. Med film och mat :)

Just nu sitter jag och tittar på I Am LEgend. en av tidernas bästa film.. Men oh vad den är läskig.. så jag var tvungen att kolla att jag var kvar i verkligheten och ta upp datorn lite snabbt..  Hoppas jag inte drömmer mardrömmar inatt... =/

Imorgon blir det ett seminarium och sedan gym!


______________________

Update..

Snyft.. orka sånt sorgligt. Mannen är helt ensam i hela newyork med sin hund och försöker hålla sig undan zombies.. har lyckats med det i 3 år.. Men så blir hunden smittad och han tvingas döda sin hund. Sitt enda sällskap...
Snyft på högsta nivå... urk.. nästan så man väcker Eddie och gråter lite på hans axel... ;'(


Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0