Yo

Låång dag.
Har vart på Lisas föreställning som var jääättebra. Sedan vart det hem till hennes pappa och hjälpa henne plugga och köra lite yatzy. Sedan vid 9 drog vi hem till Malin och drack kaffe och tjötade tjejsnack i flera timmar. så först nu är vi hemma och kan pusta ut. Och imorgon bitti vid sjuk ska jag följa med Lisa till tandläkaren. för hon är lite skraj av sig :) Sedan blir det till gymmet och köra ett hårdpass :) Yeah.

På torsdag ska vi hem till Malin och hjälpa henne rensa i hennes källarförråd. Och ärva lite kläder :) Och innan det ska jag följa med Lisa till skolan och sånt  innan :)
På freadg har Malin födelsedagsfest och då blir det party :) Och på Lördag blir det fest hos pelle med massa Buzz-spelande :)

Men nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen.
Natti

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0