1450

Imorse vaknade jag med vemod. Delvis för att jag försov mig med 30 min in på min tvättid. Och för att jag visste att imorgon är det julafton. Den första julafton då jag kommer vakna helt ensam. Men sedan kom jag på att. Nähä! Jag har mina älskade katter ju! Sedan knallade jag ner till tvättstugan och sedan ner till stan för att köpa mina supersnygga vinterskor och en fin nyårsklänning. Alltså blev jag gladare. När jag sedan kom hem bestämde jag mig för att skippa att frosta av frysen och njuta av julstämmningen istället. Jag spanade runt lite på internet och kom sedan på den geniala idén hur jag skulle spendera min kväll. Nämligen BINGOLOTTO! Sagt och gjort så strosade jag ner till spelbutiken i mina nya vinterskor och spatserade in och bad om en bingolott med vinst på. Jag fick en med mitt turnr på!

Nu ska man bara vinna också.


Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0