GP - TV4

Nu fann jag intervjun och de har bara klippt med en liten bit med mig och en liten bit med Steph.
se den här nedanför eller Klicka Här!





Hittills syns jag bara i en bild på SR.SE och i en video på GP.SE jag missade tyvärr nyheterna vid 17. Men skall se dem igen vid 22 för att se om min intervju kom med :)

Klicka här för att se videon där jag syns lite då å då. (Jag med röd tunika)


Och jag står med röd tunika och lila väska i bilden :)

Ikväll vid 22-23 tiden ska jag ta en promenad ner till Götaplatsen igen för att tända lite ljus och så.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Dina ord kändes fake

2009-06-27 @ 17:39:21
Postat av: Tindralen

Det låter väl fejt för att jag pratar innan och efter någon precis gråtit i bild..

Det är inte fejk överhuvudtaget.

De klippte bort när jag berättade om att min första dansuppvisning var Med Michael Jackson - Thriller.



Så...

Ej fejk!

2009-06-28 @ 16:39:08
URL: http://tindralen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du låter inte det minsta som ett fan

2009-06-28 @ 18:07:21
Postat av: Tindralenn

Nähäpp men det var väl tråkigt att du tycker det.



Men jag tror jag har bäst koll på det själv så..

2009-06-28 @ 22:15:05
URL: http://tindralen.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0