1356

Fick bara 3 timmars sömn inatt. Så efter jag kom hem från skolan och käkade mina salladsrester så tog jag mig en tupplur på vad som skulle vara 1 timma men råkade bli 3 timmar.... Så nu kommer jag säkert få svårt att sova inatt igen =/.. Optimisten-Madde

Nä det är inte så lätt att vara optimist dagar som dessa.
Mitt ex (känns ovanligt att säga). begär att han ska få tillbaka datorn som jag lånar innan slutet av månaden. Så jag måste få tag i en dator och en skärm så fort som möjligt. Jag har ju en laptop. Men den är redan full och på denna datorn har jag typ 20GIG's bilder. Suck....

Örk.....
Ge mig lite livslust.. någon?

Kommentarer
Postat av: Nån

En kommentar till förra inlägget. Du är inte ensam. Även om du är ensam i lägenheten betyder inte du är ensam. Du har familj och vänner som jag uppfattar det. Du kanske måste var singel för att uppskattar det du har! Och inte vara förälskad i kärleken och inte var ihop med nån för att inte vara ensam. Det är inte äkta kärlek. Men du är inte ensam det kanske känns så, men var lugn det försvinner när du hittar dig själv.

2009-09-15 @ 08:31:40








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0