10:e December

Bakom dagens lucka har vi en bild på ett träd från Liseberg där jag var igår :)
Idag kommer en nyhet. Det kommer inte bara bilder varje dag utan nu kommer det ett skämt varje dag också :)



Det var ett par som hade varit gifta i över tjogo år. Varje gång de sklle älska insisterade mannen på att de skulla ha lampan släckt. Men efter så många år började kvinnan tycka att det var löjligt, så hon funderade på hur hon skulle få honom att sluta med denna tokiga vana. Så en natt, när de skrikandes var mitt i en vild session tände hon ljuset.
När hon tittade ner såg hon att henens man höll i en batteridriven vibrator. Mjuk, underbar och större än en riktigt apparat. Hon gick i taket och skrek:
- Din impotenta idiot! Hur har du kunna lara mig och ljuga under alla dessa år. Nu är det bäst att du förklarar dig!
Mannen tittar henen rakt i ögonen och säger lugnt:
- Jag förklarar leksaken.....Du förklarar barnen.


Nu blire dags att gymma tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

hej sötnos,sorry om jag frågade=(man e ju nyfiken du vet...vad har du för mailadress så kanske det dimper ned ngt;)

2008-12-10 @ 15:24:46
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Linda

ah ja hittade den tillslut bland alla kommentarer=)

thanks!

2008-12-10 @ 15:39:50
URL: http://hummingbird.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0