17:e December.

Idag är det den 17onde december. Julen närmar sig med stormsteg. Eftersom jag varit hemma och röjt hela dagen så har det inte kunna bli något fotande. Så det fick bli en stulen bild bakom lucka 17. En bild på grönsaker och andra nyttigheter. Bara för att jag ska tänka på vad jag äter, maten är farlig såhär års.(bilden är inte ett dugg julig)
Imorgon blir det gym igen.. Men no styrketräning utan jag kör bara löpband och spinning och liknande cardio maskiner :)



En annan ny sak idag jag fick se hos mamma. Hon hade beställt en bok som var en nykomling som chockade mig något så ofantligt. "Sanningen om Gömda" Hette den. Och den handlade då om en reporter som har fastställt att alla "Mia eriksson" böckerna är lögn och hubbug. Jag vet inte vad jag ska tro men har hon rätt blir jag ledsen för det första för att Gömda var den boken som fick mig att minnas igen att jag blivit utsatt för övergrepp och liknande som småbarn. Innan jag läste den boken hade min hjärna stängt av det minnet. Och sedan blir jag ledsen för att Mia i sådanafall smutskastar oss kvinnliga brottsoffer. Ljuger hon kommer inte folk att ta oss på allvar lika mycket. Suck (klicka här för att läsa om boken)


Nu säng Natti" (och till er som har tråkigt när jag sovet kan spana in denna roliga saken. Försök se hans snopp jag lyckas inte, har han ingen?  KLICKA HÄR)

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0