Planer

Ringde precis min pappa för att kolla om han hade märkt av jordskalvet eftersom han bor i Malmö. Men han var tydligen och jobbade i Stockholm så det hade han inte. Så började vi prata och planera julen. Så kvällen den 23:e åker vi ner till Malmö och nanar där. Vaknar och öppnar någon morgonjulklapp.
Ska jag ha med mig min julstrumpa, Pappa? Den hänger på väggen i vardagsrummet(erat gamla sovrum)
Och äter julfrukost och sedan ska vi åka ut till landet till Nassim och Anna-Karin och fira julafton där. Det ska bli supermysigt.
Jag får inte glömma att köpa med mig julvörthönökaka och inte glömma att ta med mig kryddan jag köpt åt pappa på beställning.

Här kommer bild på vad jag ska ha på mig på fotosessionen på fredag!




Och slutligen kommer här min absoluta favoritlåt just nu. Paramore med Misery Business. Tjejrock på hög nivå!



Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0