RENSA

En dålig sak.. jag hittade varken en billig råsaftscentrifug eller min sminkväska.. En bra sak.. jag kan beställa billigare på nätet :)

Nu jävlar ska jag slå på massa musik på högsta och fram med sopsäckar och rensa hjärnet..Min beställning på Ellos kommer snart och då ska jag omdekorera hela lägenheten! Kommer bli så fint och fräscht och mysigt..

Det blev inte så mkt juice grejer inhandlat då jag inte har någon press än. Men jag köpte linfrön, linser, nötter, torkad frukt, ört thé, råris osv. mycket ekologiskt(klicka på bilden).

Jeii.. Samt system inhandling.. Det blir dubbelmoral med min nya diet för självklart ska man inte dricka sprit.. Men nyår alltså.. så jag har köpt en liten söt låda med småflaskor med Absolut Vodka i olika smaker. Två cube alkoläsk Två bacardi Breezer, Två kopparbergs, Två Aqua Tini, och en liten champangeflaska :)

Nu jävlar ska här röjas :D..




Oh btw. Jag lovade min vän Lizzy att göra reklam för hennes blogg. Hon råkade ta bort min snygga bloggdesigon som jag gjrode till henne men Det löser jag nästa år åt henne :) men klicka här för att besöka hennes blogg och läsa om hennes liv!


Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0