Provocering(?)

Jaha okej tydligen är den en viss person som provoceras och anser att jag "Härmas" (Oj nejj  du har också 3 bilder på din blogg, jag måste visst vara en jävla härmis.) Vad sägs om den gången du bestämmde dig för att göra hela din blogg rosa. inte långt efter min blogg blev rosa?.. hmm...(?) Fuck it jag bryr mig inte! Men för att visa att jag inte är en jävla härmis så byggde jag och pysslade lite och woalla :) Nu är det helt plötsligt 5 bilder igen. Lite snyggare denna gången :) Eller vad tycker ni?
Jag vet väldigt mycket bloggändringar idag. Men.... får man kritik så får man.. inte mycket att göra. Nä nu ska jag vel ta och bädda ner mig så sött. Ingen idé att vänta hem min sambo. Jag sover min skönhetssömn så ska vi se vem som är snyggast imorgon.  Den som sovit 9 timmar eller den som sovit... 3?.. haha..
Jaja
Natti natti på er.

(åter igen ser ni inte den nya headern så får ni klicka på sötknappen "Uppdatera")

Kommentarer
Postat av: jessica Frank

hej, vem är knäppisen som anser att du härmas. hehehehe...Är det sån stil på människor som läser andras bloggar. Visste inte att det låg på sådan barnslig nivå. Varför ändrade du bloggen, skit i vad den personen tycker.

Kram

2008-07-25 @ 08:37:12
URL: http://tvf.blogg.se/
Postat av: Tindralen

vem tror du att det är mamma? Tänk efter...



jag ändrade bloggen för att jag hade förlorat lite läsare och tyckte att jag ville fräscha upp lite.

2008-07-25 @ 12:03:42
URL: http://tindralen.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0