zZzZzZz......

Hej kom å hjälp mig!!
Jag är DUNDERTRÖTT. En lååång arbetsdag och 2 timmars träning idag igen. Phew.. körde på till jag knappt kunde stå. Och av bara två pass så är jag hela 2 cm tunnare på Både bröst midja höft och låt. Ska börja mäta armar har jag kommit på också..

Imorgon är det sista dagen.. sen e de äntligen helg. Varje morgon när jag vaknar blir jag jätteledsen att jag inte får sova mer. Jag är så sjukt dålig på att gå upp tidigt och det är jag så illa tvungen till. Varje morgon kl 6. Varje Varje Varje. morgon..
Suck.. Jaja.. Imorgon ska min sambo ut med några kompisar på en båt. Och på lördag ska han på STCC med min och hans familj men eftersom bilsport inte är min grej så lägger jag inte 500spänn på en biljett till det. Så jag är hemma hela helgen själv :)

Men fredagen är bokad med Lisa. Hon paxade mig då. Men på Lördag vet inte.. kanske ska ringa Linda. Det var ju ett tag sen. Jaja.

Nu ska jag bygga mitt träningsschema på ett nytt och större tabellpapper. Fick inte plats på friskis odinarie papper för jag har för många olika maskiner jag kör på.

Ha en underbar kväll!! :)
<3


Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0