Hoppla.

Jag och E. hade riktigt trevligt hos mamma. Det var skönt att få prata ut lite om vårat vackliga förhållande. Men jag är helt slut nu så jag ska nog bädda ner mig och mysa med katterna lite nu. Det är ju superparty imorgon och jag är sjukt pepp! Har plockat fram potentiella festkläder. Får se vad det blir.. kort-kort iallafall tror jag.. och high heels..

Jag fick ett underligt samtal idag av en tjej jag haft lite smådispyter med ett tag.

Tyson
: "hej Madde det är Sanna"
Jag: "heeeej"..."Sanna vem?"
Tyson: "Sanna-tyson, du vet"
Jag: "jaaa.. jag känner många sanna"
Tyson: "jag förstår det, Vad gör du?"
Jag: "Jo jag är hemma hos mamma och käkar midda och så.. Busar med vovven just nu"
Sedan var det lite prat om mammas vovve och sånt
Tyson: "Jo jag ringde för att vi ska ju båda till Lindas kalas imorgon... och jag vill inte att det ska vara några dåliga vibbar eller så. Så jag ville bara reda ut och säga att du betyder mycket för mig, Madde. Även om vi har våra ups- and downs"
Jag: "Tack.. ja.. jag är lite fånig ibland. Spec nu när jag är arbetsös och sådär rastlös så hänger man gärna upp sig på saker"
Tyson:" Jo precis. har massa vänner som är arbetslösa så jag förstår dig. Jag har tur som pluggar"
Jag: "jaa haha tur Men tack för att du ringde innan festen och så.. det betyder verkligen mycket för mig!!"
Tyson: "Jaa så släpper vi detta nu så ska vi festa gärnet imorgon eller hur?"
Jag: " JAAA FÖRFAN! partyy!!... Men vi syns imorgon då"

Det känndes verkligen skönt att hon ringde. En sten släppte ifrån magen där!..Men men.. sängen väntar!!

Natti natti!



Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0