Wow

Jag är imponerad.
Idag har jag trots min elakartade förkyldning lyckats:
  • Skaffa papper till socialen vilket innebär samla ihop samtliga lönespecar ifrån både Isri och G-P, CSN papper Kontoutdrag på alla mina bankkonton, hämtat ut mina kontrolluppgifter ifrån skatteverket, rotat fram hyreskontraktet samt ett exemplar av aktuell hyresavi.
  • Fyllt i hela blanketten om ansökan till Soc.
  • Fyllt i hela blanketten om ansökan till bostadsbidrag.
  • Varit på möte på Arbetsförmedlingen.
  • Handlat på Netto
  • Planerat filmkväll.
  • Skaffat fribiljetter till Kunskapsmässan åt mig och Steph.

Jag måste bara försöka lösa så jag kan kopiera alla Soc papprerna för jag vill inte lämna ifrån mig orginal av hyreskontraktet osv.  Samma sak med lönespecarna. Så imorgon blir det film med Steph samt Tapas :) MUMS!

Så nästa vecka har jag den 11:e till blodcentralen och lämna några deciliter blod. Sedan den 12:e till Soc för utredningsmöte. Och för att lämna alla papper. Sedan den 13:onde ska jag till kunskaps och framtidsmässan med Steph.
Den 11:e är det min och E's 16månaders dag också.. Vi firar inte det om det inte är helår eller så.. är det halvår kanske vi slänger ihop en middag tillsammans men helår är lite större :)

Söndag är det farsdag också. Har skrivit upp det i kalendern. Ska bara se till att komma ihåg det också.. På tal om kalender så vill jag om jag har jobb och pengar göra en såndär EGEN kalender till nästa år. Jag ska bara tipsa att är ni som mig och ÄLSKAR Egoinas blogg så ska ni alla gå in på mixmegapol och rösta på henne som årets kvinliga bloggare

Snart ska jag göra korv med mos.. Kännde för det idag :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej! hamnade här av en slump ! Lämnar ett litet spår, fin blogg... titta gärna in hos mig med!

2008-11-06 @ 19:47:27
URL: http://originellt.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0