Städ

Jaa... Idag har det varit full rulle. Jag har städat och plockat och rensat. Sedan såg jag hur typ hälften av alla mina växter mådde kasst så jag tog en rejd och planterade om de flesta. så nu får vi hoppas att dom piggnar till. Om 2 minuter börjar min tvätttid så jag ska knalla ner med den stora överfyllda tvättsäcken och fylla tvättmaskinerna (NOTE TO MY SELF: tvätta INTE mörktvätten föräns E. kommer hem han ville tvätta sina arbetskläder). Sedan blir det en duschelur för mig.. Lite serier och sedan Platta håret och fixelura..

Jag har svårt att förstå att min tv-serie är slut Six Feet Under som jag skrev om för ett tag sedan. Jag har sett alla 5 säsonger nu och jag är mäkta nöjd med den men mäkta besviken över att det inte finns mer och kommer inte att göras mer..
Det är den serie jag har berörts av mest..

Meew..
Jaja.. tvätttajm!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0