Fyverkerierna på Liseberg 2008

Okej.. en positiv sak med att bo här.. Det är att det är så nära Liseberg.
För 5 minuter sedan slutade fyverkerierna. Eftersom de stänger idag.. Jag säger bara Wow.. de lyckades verkligen i år.. det var spektakulärt!.. verkligen!! WOW... Jag ska snart lägga upp en video ifrån fyverkerierna! Men här kommer lite bilder!! ( obs.. och allt detta ser jag ifrån mitt fönster!! :D)







Nu tog det några minuter för mig att publicera denna för Blogg strulade och jag var tvungen att gå ner och bråka om tvätten.... :( MORR... Men... nu var det vel typ en timma sedan fyverkerierna var.. Men.. Jag håller JUST NU på att ladda upp film från fyverkerierna så.. om någon timma eller så kommer det hit på bloggen Missa inte ! :)

Kramen och kisset

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0