Dagens...öhm...inlägg

Ja. Jag har fått gjort endel. Jag har tvättat och bäddat sängen som tar ca. 30 minuter att bädda då den är så stor. (Bädda=byta sängkläderna)
Och jag har plockat och pillat här hemma. Jag har uppdaterat mitt CV med både ny bild och nya anställningar och erfarenheter :) Jag har spelat in en rolig video som snart kommer upp på youtube(Det tar ju sån tid)
Jag har tagit massa söta bilder på katterna och en fin höstig bild därute och en jädra massa flummbilder på mig. Samt sökt två jobb. Hittills och fler ska det bli. Kanske får besök av lisa lite senare idag. Men nu börjar det kurra i magen igen. Jag undrar vad jag ska hitta på.
Klicka HÄR för att se alla bilderna jag har tagit idag!








































Kommentarer
Postat av: Strnadova

hoppas att det inte är den bilden du skickar med ditt CV på:P

2008-09-26 @ 23:03:14
URL: http://strnadova.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0