Denna dag.

Ja det var en jättebra dag. Vakna i lugn och ro. Tog en dusch. Och sedan vid 11 tiden mötte jag pappa utanför Universeum vi trallade runt där i skogen och akvarierna sen tog vi en snabb fika och gick sedan i Explora och Kalejdo avdelningarna. Sedan funderade vi länge på vad vi skulle göra härnäst. Först kom vi fram till bowling. Men det blev tillslut biljard på BiljardPalatset vid Kungsgatan. Sedan gick vi ner mot Kungsgatan och åt på nån slags grekliknande restaurang. Det var muumsigt. Sedan åkte pappa vidare till en bekant och jag tog en promenad hem. (trotts träningsvärk!! :D Hurra för mig ;) )

För att summera en supertrevlig dag. Och jag ser fram emot att åka dit om en månad också. Och absolut ser jag fram emot att åka tåg. För det har jag inte gjort på jättelänge. Nu har jag ju mobilt bredband så jag kan ta med mig datorn med intenet överallt! SUPER!

Nu härnäst väntar det nog bara lite mer "Six Feet Under" avsnitt.
"Six Feet Under" är en serie som utspelar sig i ett begravningshem. Och om familjen som håller sig i det. Serien är sådär roligt deppig. Och samtidigt lagom djup och dramatisk. Det är verkligen ett tips till alla cinematister.

Någonting som stör mig ofantligt just nu är:
När jag var liten så ramlade jag med en cykel och slog sönder mina framtänder. Vilket innebär ja, jag har plastframtänder. Men nu har en massa flisor på dessa lossnat. Och nu har en rätt stor flisa lossnat Och det ilar sådär jobbigt. MEN tur i oturen så har jag en tid med min tandhygienist på måndag. Phew.

Nåväl. Här följer lite bilder från Bowling och Universeum. Kram!






Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0