Nix till sjukan

Nu fick jag ett brev om två olika provtagningar och en koloskopi och ett läkarbesök jag sa NIX till allihopa. Alltså jag bokade av dem. Andledningen till det är att jag kan själv få mig att må bättre. Alla dessa problemen jag har är för min psykiska trauma. Trauman har en förmåga att lägga sig som fysiska besvär på senare dagar.  Men detta tollererar jag ej. Så varje gång jag känner mig riktigt kräkfärdig eller om jag får en såndär "Jag-måste-ligga-i-fosterställning-kramp" Så sitter jag bara och tänker gång på gång på gån "Jag har inte ont jag mår bra jag mår bra jag har inte ont jag har inte ont jag mår bra jag mår bra!"
Och tänka sig att 9 av 10 gånger har jag på nolltid mått bättre. SEDÄRJA jag botar mig själv här med hjälp av hemligheten!

Nu åker jag om en halv timma till skolan för att träffa syo och hoppa av skolan. Och för att sedan ta en fika.

E. fick en galant idé igår. Att jag och Angelica skaffar gymkort och gymmar innan jobbet 3 dagar i veckan. Det är ju fan perfet.
Du är bäst E!

Jaja.. nu måste jag ta på mig strumpor. (När jag kom hem igår hade E. vikt aaaaalll våran tvätt E ÄR BÄST!)

puss ha en bra dag <3

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0