suck..

Ja... Jag vet inte riktigt var jag ska börja. Mitt psyke är inte i rätt nivå för att klara av skola och jobb och aldrig relax-tid.
Jag har inte till fullo bestämmt mig men det lutar åt att det inte blir någon student ändå, tyvärr.
   Även om jag har sagt att jag inte ska bry mig är det inte särskillt kul att vara utstött. Ni vet. dom är 3 mogensteg under mig.och diskutionerna är bara om fyllor och killar som jag inte alls känner till. Man försöker joina diskutionen men det är svårt när det bara pladdras om okännda saker.(oj vad jag nyser här. sitter och nyser  i varannan mening)
Så nu ska jag sätta mig och skriva ett mail till min Syokonsulent Elisif och förklara för henne hur det ligger till.

Jag vet att jag sa förut att " Det är skönt att komma tillbaka till skolan och få lite frihet" Men det var ju lång ifrån vad jag fick när jag var bunden till ett jobb DIREKT efter skolan varje dag.

Det är ett svårt beslut men jag tror nästan att jag har bestämmt mig.


tror jag....




Igår var det en fruntadsvärt jobbig dag. Jag vet att jag har tagit bort ett väldigt luddigt inlägg. Jag hade ett fruktandsvärt jobbigt gräl med E igår. Det har aldrig varig så nära på att ta slut. Det löste sig som tur var denna gången. Men händer ett sånt här gräl igen så vet jag att det är slut. Tyvärr. efter 1 år och 3 månader. Då finns det så många fel att hitta och det dära nyförälskade är liksom inte lika aktuellt.

Suck...


Kommentarer
Postat av: jessica Frank

nu hoppas jag verkligen att det kommer att funka annars vet jag inte vad jag ska ta mig till med er bägge.

kram igen

mor

2008-09-08 @ 17:36:24
URL: http://tvf.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0