Världens bästa mamma!

Jag har världens bästa mamma.
Jag hade bekymmer med facket för några veckor sedan. Jag blev medlem i 3-4 månader och sedan gick ut för att jag slutade jobbet. Vilket innebär att jag inte fick ut något av det inte ens a-kassa. Så jag ringde och frågade om man kunnde "undo" typ.
Och fick ta en jävla otrevlig typ som bara skrattade åt mig och ljög för mig.
Idag berättade älskade mamma att hon (hon är väldigt insatt i facket) hade ringt och prata med dom och skällt för den tykna tanten. Och fick fram att jag får tillbaka mina pengar jag har betalat in :D Så dryga tusenlappen får jag tillbaka! TJOHOOO!

Jag älskar dig mamma.

Ska bli superskönt att få bo hos henne över helgen.

Jaja.. ska vel kämpa vidare i en timma till.

Kommentarer
Postat av: jessica Frank

ser fram emot att du ska hit.

Välkommen välkommen in i stugan..

kram mor

2008-09-04 @ 22:48:08
URL: http://tvf.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0