Attans

Jag var ju då hos Soc idag och pratade om min skatteåterbäring som jag får.
Suck.. av den anledning att jag får 12.000kr ca i skatteåterbäring så får jag inget socialbidrag på 2 månader. Jag ska alltså klara mig på detta i 2 månader.. Problemet blir inte att klara sig på det, för det gör jag.. Men det att man har dom 12 pappen på kontot i två månader och ska hålla i dom. Jag har ju rätt svårt att hålla i pengarna.. SUCK!..

Jag som tänkte sterilisera katten för en tusing och sedan lägga resten på ett körkort.. Men hepp... Det blir det tydligen inget av... BAJS BAJS BAJS..

Nu är det snart läggdags..
Imorgon väntar Gym och Bio.  Och om det är fint väder så biir det nog en liten fotopromenad för nu blommar det så många fina Krokusar i staden Göteborg! <3

BTW. Tittar på Fast and The Furious III Tokyo Drift..
Gryyymm film.. MEN lite seg.. Tappade koncentrationen...och då vart det svårt att komma in igen.. så jag drog fram bloggen :P


BTW igen..
Här är videosoundracket till Tokyo Drift. Jädrigt skum låt men JÄVLIGT skönt beat..
Håller på att ta hem så man kan köra in det i mobilen och provköra låten på gymmet :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte hålla med att Fast and The Furious III Tokyo Drift är bra. Den är den sämsta av dom tre filmerna.



Det är surt med pengarna men så är reglerna. Planera hur du ska lägga upp allt med hyra och dylik så du vet vad pengarna gå till.

2009-04-02 @ 07:54:25








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0