Andra saker

Det bidde inget gym. Jag blev heeelt opepp. Men jag och Lisa körde 50 situps och mördarmage istället :). Sedan följde jag henne till vagnen och sådär.

Vädret är ju helt kladdigt.. Men jag ska inte klaga.. För nu får vi lite värme igen.. Det blir att sätta fläkten på högvarv här hemma :) Om det fortsätter då...

Jag funderar på vad man ska hitta på i helgen.. Ska sätta mig och söka lite fler lägenheter med baby... Sen vettifasiken..
Pappa läskade mig med Malmöfestivalen nästnästa vecka..Men det är ju den veckan jag börjar skolan osv. Så det blir nog inte av. Synd för det är Liberator, Miss Li, Promoe och många många fler man skulle villja se...

Nu tror jag att jag ska sätta mig och pilla på en ny bloggdesign jag har börjat tröttna på denna.. Men jag har faktiskt haft denna ett bra tag. Nästan rekord ;-)

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0