1449

Har haft de underbaraste två dagarna på länge.
Först och främst var det skräckfilm till 11 igår med Lisa. Tills vi insåg att det hade snöat minnst 2 dm. Helt fabulous..Vi tryckte på oss lager på lager med kläder och vadade ut i det vackra vädret en sen söndagsnatt :) Underbart. Sprang och gjorde snöänglar och dansade runt och hoppade och gungade. Och sedan kom Bror min på besök. vi tog en skål havregrynsgröt och en kopp thé för att återfå värmen och sedan somnade vi.
Sedan vaknade jag igen vid 11 och då åkte jag en sväng in tills stan och sedan hem till Steph där vi bakade massa gott.
Pepparkakor.
Mozartkulor.
Trillingnötter och
Rocky Road

Och jag var inte hemma förräns kl 10. Jeez... Ryggen är helt slut och jag är hungrig som en varg, eftersom jag bara hunnit käka en baguette idag.. Och nu är ju allt stängt.. *besviken*..
nåväl.. sitter och tankar upp bilder på Fejsboken från dessa fina dagar :)

Tjofräs!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0