1453

2009 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av mitt 2009!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Vaknade upp ensam på julafton, började kockutbildning.
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Ja. gå ner i vikt.. Oh yeah..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: En gammal skolkamrat 
4. Dog någon som stod dig nära? Michael Jackson?
5. Vilka länder besökte du?: Danmark...
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: Kärlek..
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?:  1 sept. 18 aug och 4 feb
8. Vad var din största framgång 2009?: Lära mig acceptera mig själv ensam.
9. Största misstaget?: inget?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Inget utöver det vanliga.
11. Bästa köpet?: alla mina filmer...
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Hyra...
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: När jag kom in på utbildningen
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: Walkin in memphis, Bonkers, Dekadansen, kids, svennebanan
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Ledsnare
16. Vad önskar du att du gjort mer?: gymmat bättre den sista stunden, men åandra sidan kör jag en hårdstart efter nyår.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: spenderat pengar...
18. Hur tillbringade du julen?: I Småland
19. Blev du kär i år?:Nej.
20. Favoritprogram på TV?: True Blood, Dexter och House
21. Bästa boken du läste i år?: Twilight bokerna
22. Största musikaliska upptäckten?: Lady Gaga
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Min älskade systemkamera
25. Något du önskade dig men inte fick?: Ett lyckligt år?
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Fler som ställde upp tillbaka för mig när jag behövde/behöver det.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: Glamoröst, rockigt och glittrigt.
29. Vad fick dig att må bra?: Hoppet om ett bättre nästa år.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Rob Patz och Jacksson Rathbone.
31. Vem saknade du?: E.
32. De bästa nya människorna du träffade?: Sanna är inte ny, men vi hittade varandra, Anneli från min klass såklart. Kristoffer och några fler :)

Och slutligen nyårslöften för nästa år:

  • Börja hårdgymma med Lisa & co.
  • Spara pengar bättre för snart måste jag börja betala av csnlånet.
  • Skaffa mig ett reeedigt bra jobb med mina nya matkunskaper.
  • Lita mer på mig själv
  • Renovera lägenheten så jag trivs mer, mer och mer
  • Hålla nyårslöftena.

Jag är tillfälligt depremerad och frånvarande så det är inte så mycket lycka med att blogga så jag är lite off tillsvidare. Men vem vet. Kanske jag känner för att skriva av mig imorgon. Eller en annan dag.

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0