Ilska över andras lycka.

Nu har hela familjen kommit hem ifrån Egypten. Borsan gapar över hur fint det var och lägger upp massa bilder. Och ärligt talat blir jag bara mer och mer förbannad. det var ungefär 6 år sedan jag var i Egypten. Snarare utomlands över huvudtaget.. Sedan har det bara varit england och tyskland..  räknas danmark? Och de senaste två åren har jag längtat sönder mitt liv efter att få åka utomlands till sol och paradis igen. SPECIELLT egypten eftersom jag redan varit där och fullkommligt älskade stället.

Jag blev så ledsen och paff när jag fick höra att hela familjen skulle dit. Men efter ett tag släppte jag det... tills resan började närma sig. Sedan blev jag arg... Och nu när dom är tillbaka och mosar upp bilder i mitt ansikte och min bror gapar över msn om hur JÄÄVLA underbart det var att simma med delfiner bla bla blaa.... Då blir jag arg.... flyförbannad rent utsagt.. jag vet inte vad jag ska göra med ilskan... för jag kan ju inte sitta och gnälla över att jag inte var med..

Jag var inte bjuden.. alla fick åka med gratis för någon i släkten fyllde år.. Men skulle jag förlja med fick jag betala för mig själv.... Och jag har varit arg om det i många många månader nu..Men det är ändå inte rätt att gnälla på dem för att dom har haft kul, eller?

Jag tycker det var taskigt att smacka upp det i fejset på mig sådär bara.." WOW VA KUL VI HADE DET, DU MISSADE VERKLIGEN NÅGOT, JAG GJORDE DET OCH DET OCH DET OCH DET!! WOOOOW!!!!!"

Nu ska jag gymma... suck...

Kommentarer
Postat av: Xenia

Åååh inte okej! Blir less när jag läser det för jag känner igen mig. Min familj har åkt till Frankrike och Grekland utan mig, och nu senast så satt de i publiken till Melodifestivalen utan mig (lol). De frågade inte ens om jag ville följa med. Tycker det är sjukt taskigt av dem att bara utesluta en person sådär, när din bror fick åka t.ex.! Ens egen familj liksom. Helt ologiskt och verkligen inte okej, kan jag säga baserat på det du skrivit här.

2009-02-27 @ 11:53:47
Postat av: jessica

en liten rättelse till er som läser denna blogg och tycker så himla synd om Tindralen.

Jag är hennes mamma och det var inte jag som anordnade resan, det var min nya mans plastpappa som fyllde 60 år och orsaken till att tex inte Tindralen blev med bjuden berodde helt enkelt på att hon hade flyttat hemifrån och de har inte råd att bjuda hela släkten. De höll sig till samma regler som förra gången de anordnade en resa, deras egna barn och deras hemmaboende barnbarn fick möjligheten. Ska dom bjuda hela släkten blir de ruinerade, dom är ju inga arabiska miljardärschejker.

Jag är så jävla trött på gnäll av min egen dotter som inte klarar av att erkänna att hon har blivit vuxen och har ett eget liv nu.

/Jessica

2009-03-06 @ 19:09:19
URL: http://tvf.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0