Shopping

Idag har jag shoppat. Jag är HELT slut i hela kroppen. Och dessutom håller jag just nu på att färga mitt hår rött (igen). Samtidigt som jag håller på och tvättar... PHEW!... Och så har jag städat kattlådan och jaa... Phew säger jag bara...

Just nu är Larry här och myser med Lisa. Jag ska snart lägga i den röda färgen (det är morotsfärgat just nu)

Nu är det dags för hårfärg men först bilder på shoppingen :)


En snygg topp.


En fin röd kläning


Två söta par trosor

Och en väska och massa hårfärg....

Kommentarer
Postat av: Tina

Vilken jättefin klänning. Letar faktiskt efter precis en sådan, i Lily Allen stil. Vart har du funnit den?



Ser fram emot att få se din nya röda hårfärg!

Själv har jag blivit kolsvart.

2009-02-17 @ 09:23:54
URL: http://trueborn.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0