Bloggaward och Syskon.

För några dagarsedan fick jag en bloggaward utav Linda som ska hålla bloggmiddagen jag ska på den 24:e och som även fyller 26 idag så alla kan vel vara så snälla och skutta in på hennes blogg och gratta henne? KLICKA HÄR!

I vilket fallsomhellst så fick jag ett sött bloggaward om att hon gillade min blogg. Så nu ska jag skriva ut 7 st bloggar som jag gillar och följer!



  1. Linda  - Såklart jag ger din blogg en award tillbaka. Jag följer den självklart för den är så intressant och du tar fina bilder och visar ditt nyrenoverade fina hem. <3
  2. Fiendette  - Lizzy, En tjej som också har blivit vänskapslurad som jag. Vi har alltid något att prata om och det är intressant att läsa om ditt liv i din blogg eftersom du bor en bit bort och jag inte kan uppleva det IRL.
  3. Blixman - Jag har följt Evas blogg i snart 2 år och jag kommer nog aldrig tröttna på hennes vackra bilder hennes supersnygga (och goda tror jag) cupcakes och allra minnst hennes underbart söta vovve Rudolph!
  4. Annah - En blogg jag började följa för att jag tycker det är så intressant att följa folks graviditeter. Men den 30:onde december bestämde sig Chloé för att titta ut från mammas mage. Så nu följer jag Annahs blogg för att få läsa om henne som mamma :)
  5. Becka - Denna tjejen blev 3barnsmamma som 17 åring, hon är nu 18 år och det är superintressant att läsa om hennes liv som 3barnsmamma, Det är självklart jättefashinerande att en såpass ung människa kan bli så vuxen och duktig som becka är. Du är en mycket stark tjej.
  6. Steph - Min äldsta vän som jag har kvar och umgås med. Hennes blogg kommer snart att bli mycket intressant då hon åker iväg på en lååång resa till Australien. Vi kommer alla att sakna henne men vi vet också att hon behöver detta! <3
  7. Nevnarien - Sist men inte minst har vi Elin Keros härliga foto och illustrations blogg! Denna tjejen har DET  Utseendet utstrålningen konsten att fotografera, konsten att illustrera, en superfin pojke, En riktigt snygg lägenhet!.. jaa.. allt
Nu uppmanar jag alla er som fick en award att Ge era favoritbloggar en award. Om ni vill såklart :)

Jaa detta var alla mina nomineringar. Jag hoppas jag inte missade någon viktigt..

Jag mår bättre och febern är faktiskt nere på riktigt nu.. tror jag..
satt och chattade med min lillebror på msn förut. Det är helt galet att han fyller 16 i år. Tänk alla dumheter jag höll på med när jag var i den åldern. Hoppas han inte är så tetig. Men som ni ser på bilden är vi inte särskillt lika. Vi har inte samma pappa heller.


Det verkar även som jag har smittat mina  små kissar med något snuvigt. Har läst att man kan göra det. :(.. Och så är det ju så kallt i vår lägenhet med.. Jaja nu får dom massa kärlek så dom blir varma om hjärtat iallfall :)


Sedan vill jag tipsa alla er bloggare och bloggerskor här ute i cyperspacen om en tävling där du kan vinna en proffesionellt designad GRATIS header/bloggdesign klicka här för att komma till tävlingen!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Awesome madde! Jag följer din med. Din blogg är skoj att läsa eftersom du har dig själv i fokus när du skriver, och ingen annan. Det tycker jag är skoj. Du är inte blyg alls=D och man får en del inspiration dessutom av det du skriver, helt awesome. Keep it writing görl!

2009-01-07 @ 22:31:27
Postat av: Anonym

Det var jag som skrev nedanstående^^ om de nu kom med ens? wöö

2009-01-07 @ 22:32:03
URL: http://fiendette.blogg.se/
Postat av: mammabecka

Du är för go! Tusen tack!



Kramar :)

2009-01-07 @ 22:35:10
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Eva

Tack snälla du! :o))

2009-01-07 @ 22:39:49
URL: http://blixman.blogg.se/
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

Men åh tack så mycket!! :)

2009-01-08 @ 15:50:53
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh du är så rar gumman, tackar;)Hoppas du blir frisk snart då!



2009-01-08 @ 18:46:07
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Men ååååh tack :D

2009-01-08 @ 21:18:29
URL: http://nevnarien.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0