Gooooodmorgon

Härliga nyheter.
 
   Nyhet nr 1. Jag är på bättringsvägen. Febern är nere. Huvudvärken dämpar, och jag hostar bara ut det dära sista.

   Nyhet nr 2. Det är snö ute. Jag är jätteledsen att jag inte får gå ut i snön och leka lite. (vill inte sjuka ner mig igen)

   Nyhet nr 3. Lisa ska komma hit och spela Scene It med mig. Som är som en nyare version av Buzz. Till Xboxet.




Jag är lite smått orolig över jobbet på Sushibaren. De sa att de skulle ringa snart denna veckan. Iofs är det ju två dagar kvar i veckan. Och egentligen förväntade jag vel mig för mycket som vanligt. Det kommer nog dröja ett jävla tag innan jag får jobb. Men det är klart man får förhoppningar när dom säger "Men du kommer nog inte behöva söka mer jobb längre"

Nåja. Nu ska jag ner och ta tvätten. Och sedan kommer snart Lisa och då ska vi gosa med Thé och varsin morgonrock.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åhh vad skönt att du börjar bli frisk :) Just nu känns det som det går åt andra hållet för mig haha så mycket c-vitamin får det bli.



Det blir en hel del fest för dig alltså :) Ska bli skit kula att träffa dig IRL och sedan de andra med, se om alla är så som man förväntar sig liksom :)

2009-01-08 @ 13:10:20
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Linda

Nu kan du läsa lite mer om middagen på min blogg gumms!

2009-01-08 @ 19:34:49
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hahah jaaa det där vinet kommer nog sitta fint, jag kommer va dundernervis att bara träffa dig,så det är skönt att vi hinner bekanta oss lite innan vi ska träffa alla de andra :)



Jag bor i länsman, så nästan biskop :) Fan du har koll du tjejen. Nu ska jag klunka lite brämhults och hoppas att den sjuka känslan försvinner :) Kramar

2009-01-08 @ 20:06:02
URL: http://sjoquist.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0