Oj oj oj... igen

nu  har det varit en händelserik dag igen. Jag och Han har blivit tillsammans igen. dock särbo. Men det känns bra och Han hade fått en insikt i att han levde lite dummt och egoistiskt innan. Så nu är han.... normal igen... haha låter dumt.. men det känns bra.

Sen fick jag ett samtal  från shibaren och fick konstaterat att jag hade inte stor chans att få behålla jobbet. Pg.a att dom ville ta in  någon mer erfaren.. TROTTS att det har gått jättebra dessa dagarna. Det är min vanliga otur. jaja...

Dagen har gett annan positivitet ändå så.

Kommentarer
Postat av: Nattis

Ja du, hoppas du får betalt för dagarna du jobbat iallafall, det där beteendet är väldigt vanligt bland de inte så seriösa kaféerna etc och tja, gratis arbetskraft är ju lönande...

2009-01-18 @ 20:06:49
URL: http://www.metrobloggen.se/Natthemligheter
Postat av: Anonym

Ibland räcker det med att göra små förändringar i förhållandet. Jag och Jim pausade ju förlovningen för att lätta på " trycket " och sedan se hur det går. Så det där kommer nog gå jättebra:) Ibland gör man slut helt i onödan, egentligen, när det bara räcker med att fatta nya beslut=) Men jättekul att det fixade sig! Verkligen!



Ang. Jobbet så se det som att du går i rätt riktning. Du får jobb, det finns jobb.

2009-01-18 @ 20:48:48
URL: http://fiendette.blogg.se/
Postat av: Lindis

Grattis!

Det var jättebra! Men kom ihåg i ett förhållande så måste man ge och ta! Och framför allt mötas i mitten. Tvinga ingen och låt dig inte tvingas. Och lev inte genom nån annan. Och framför allt älska dig själv.



Skynda långsamt är mitt råd.



kram kram

2009-01-19 @ 07:33:49








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0