Att handla

Nu har jag tydligen börjat se om vänner igen. Alltså serien vänner :) Drog på en skiva till frukost för det fanns inge bra på tv. Och min tv har den sämsta täckningen som finns.
Men nu har jag klätt på mig. Redat ut håret och gjort mig anständig. Nu ska jag ta en promenix i det jättefina (inte vädret) ner till systembolaget och köpa hem lite vin och öl. Sen strosa hem igen och förbereda ommöblering. Ska ta ner lite trådbackar att ställa undan innehåller på hyllan osv. Förbereda så det går snabbt när Eddie kommer hit :)

Nu äre dags för regnjacka :)

Hejsvej

Kommentarer
Postat av: Christin M - [ Foto. Webbdesign]

Hej där! Fin fin blogg! Vad gör du en dag som denna? (:



Kram

2009-07-10 @ 14:49:09
URL: http://www.christinmartinsson.se








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0