Att vara fin

Nu har jag precis kommit hem från den trevliga promenaden in till staden. Det blev inköp av 3 par örhängen från Pilgrim. Samt ett tillhörande armband också från Pilgrim. Super!. Sen lämnade jag även in förlovningsringen på Glans och Roddering. Så nu har jag ca 200kr kvar tillgodo. Gött :)

Bild på inköpet och på min älskade pissemiss som sötar sig :)





Så jävla go hon e!




 


Svar på tal:
Jag har tidigare berättat att jag gillar Michael Jackson. Men det är en självklar reaktion att hedra hans bortgång med att förgylla vardagen genom att spela hans musik och spana på videos. När man nu fått reda på detta hemska. Det hade varit samma om någon man inte umgås med ofta går bort. Man ägnar fler tankar och sörjer åt denna personen som i detta fallet Michael Jackson.

Jag tror att anonyma kommentarer är det värsta jag vet. Varför inte stå för sin åsikt?

Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc

Vilka fina smycken från Pilgrim du köpt!



Vad kul att du är med och tävlar om ett babellfat på min blogg. Önskar dig stort lycka till!

2009-07-13 @ 17:01:27
URL: http://furnish.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0